Pertama

 Anak sedara ku yg pertama



Haahaha..ank patung aku yang pertama sejak belasan tahun ini..
n sangat comel n n beri name "mr.al" coz bagi mngingati pmberinya..hahahhaha
 ini barang kesayangan yang paling aku suke...
lp ksygn aku..brg pertam ayg boleh dikatakn mahal jugak lam hidup aku yg x seberpa n..(bukan nada kesian ok)..hehehe...

Pertama kali n kwn bilik yang pertama kat kampus...diorang sangat sempi n memahami..nice jupe korang..sangat korang ketat2 n mampat2.....

wah..muka2 pure mase pertama kali keje kat KFC...sangat2 bez walaupun sangat2 penat xterkata...
n bersama kawanku saba...

gambarku bersama kak ida...

dah la kisahku dgn perkataan pertama,,,
walaupun bnyak lagi nk mnulis n mggmbrkannya tapi.....
jari n keadaan mase yg tidak mgizinkan..
jadi....gua chow chinci dulu..arios..salam.....



Comments

KNS said…
hai hai =D
best x keje part time kt kfc?
rase nk try smpna cuti pnjg nnt =p

Follow ur blog^_^
My popular posts:
1)Untuk Bibir Tampak Merah Menawan
2)Urutan Mengatasi Wajah Berminyak
3)Geo Lens Superb Untuk Mata
hai..
wah..sangat bez walaupun penat n ne laya=n costumer yg entah pe2..tpi mmg pglmn yg bez la..u should try..:)
izzahazira said…
aku baca apa mung nulis dekat gambar kita ramai ramai tu. sekarang pun i pemalu lahh nyahh :D
hahahahaha...nmpak lak ko ea..nasib baik xkutuk teruk2..hahahaha..ye k u pemalu skrg???i xrase pom nyah...:)

Popular posts from this blog

KEJER BARU START DAAAAA

Penantian!!!!