Hari Cik JOyah..

alamak ai..balik2 nie terus update belog tau..xsabar2 nk cite nie..wahahaha...kitorang satu kampus nie baru je balik dari CDO(campus day out la)..huhuhu..berkenaan ngan title kat atas 2...amboi hai..ramai la pulak panggil kau cik joyah hari nie..nie adalah gara2 semalam la kitorang tengah prepare untuk CDO 2..aku nie baru j balik dari jalan2 da..ECM n MEGAMALL...huhuh..bez tau..n then,sampai2 doirang tgh buat itu ini la..aku nie xtau ape2 tnya la apa yang nk d buat esk itu ini n so on..n then diorang cakap aku ni bnyak mulut,,it mean banyk tnya n kepoh la..hahaha..aku pum xsangka tau aku macam 2..

nie k calon2 bibir cik joyah kita..hahahhaha..no way...

jeng jeng jeeeeennnng..ape yang aku cite tadi ek??lupe sudah la..hehehe..
oh pasal joyah 2 yer..kehkehkeh..ad j bnde yang menggangu masalhnya nie..aduyai..almaklumlah bz skrang buat journal j..kahkahkah..
berbalik kepada cerita kitai ni tadi ni hah..panggilan joyah sport untuk aku 2 lekat sampai arini ni..sampai CDO ni skali..n semua owg laki pom panggil aku cam2..rase cam glamor lak..hahhha..daaaaaaa..hihih..tapi perkara yang berlaku arini sangat2 have fun...group kitorang dapat tema SPONGEBOB..mmg perangai pom macam budak2 la..kitorang punya cHEEr sangat2 la bez..tapi rezeki ALLAH bagi dapat no 2 j..ad lagi yang lbh bagus(dgn nada xpuas ati)huhuhuhu...tapi syukur j lah..
nie lah kenangan aku bersama LAW F
CUtekn?????jgn jeles..
semua buat muka cute..dah sememangnya kiut kan.!!!!
nie la muka2 suke sangat ambik gmbar ade muka die..:P

nielah kisah untuk joyah arini..bnyak lagi journal nk tulis ape yang berlaku arini..almaklumlah mulut kepoh..internet bergerak..hahahhaha...:P
tapi satu la nk nasihatkan..kita ni kepoh,kepoh jugak tapi jangan sampai menyakitkan aty owg..k gane op???kehkehekehkeh........salam

Comments

Kak Mahh said…
Banyaknya...lipstik...berwarna-warni lagi.
heehehe..variasi warna 2 kne la bnyk cikit..hehehe
as said…
hahahha. joyah dengan selok mcm sama je . secomel comel group kau , comel lagi bdk group aku . quakkk quakkk quakkk . tapi mr muscle tade, kau jgn sedih yek. :))))))
hahha..group aku lagi vogue n mengancam tau..n smestinya comel2 sume lacam spongebob..hahahaha..perlu ke ko mention nme die 2??huhuhuhu

Popular posts from this blog

KEJER BARU START DAAAAA

Pertama

Penantian!!!!