KEJER BARU START DAAAAA

terexcited lak aku arini nak tulis blog tau..arini aku first day kejer tau..kat syrikat kakak aku jew..ARISS INTEGRATED nmenya..kejer aku bese2 jew..just audit akaun2 jew..buat2 bayarn nie..senang kan korang ingat..mak aiiii..punya la susah..nak terputus urat kentut aku duk lame2 ats kusi tau..aku ni mane la tahan duk lame2 atas kusi..mase exam pum dua tiga kali kuo lau exam lame..xpom aku kou j awl mase exam 2 coz lame sangat nk tgu mase habis...borink tau...hehehehhe

pengalaman aku keje arini sukar nak digambarkan....cewah..hahahaha..arini tugas aku dimulakan dengan menyusun segala resit2 n fail2 yang xtersusun 2..punya la bnyk ne susun...mak ai,,naik kematu aku..bukan senang tau ne susun2 ikut tarikh,bulan, tahun...lip lap lip lap mate aku tengok nombor...bese2 asyik tengok kanun n akta je..hahahaha..macam la aku rajin sangat nk bacenya...:D

i2lah kje yg aku buat setakat ni..hiihi..esok ne sambung kje yg sme lagi..korang doakn la agr aku tabah menghadapi kjer ni hingga jayanya smpai hbs cuti sem ni k..hihihih....semoga duit gjiku dapat mnampung perbelnjaanku di kampus 6ti....huhuhuhuhu..dgn nada sedih...hikhikhik

k lah..nk chow lu...nitaz....

Comments

as said…
hshahaha. semoga berjaya jasz!
fighting!
yelah..ko xkjer kew??k jual herbalife j???huhuhu...6ti aku nk jugk tau,,,,

Popular posts from this blog

Pertama

Penantian!!!!