cinta

korang ada cinta???pernah bercinta???pernah mencintai n dicintai???aku?? korang tnya aku ker???hahahahahahahahaha....of course la pernah..(dengan perasaan bangga)..hahahhahaahahaha... 

tapi kan korang..korang rase cinta nie boleh buat kita bahgia k sengsara?..(aku tanya can nie bukan aku heart broken skrg k.) 

aku rase kan sometimes lau kite terlalu percaya kan cinta nie xboleh jugak..cam ernah terjadi kat kawan aku la nie..die nie terlalu sangat percaa pada makwe die 2..dalam kata lain sayang sangat la makwe die 2..walaupun dah banyak kali dah dikecewakan makwe die 2 tapi still lagi terima makwe die 2..korang xrase die 2 mereng k???hahahaha..cinta kan..first time diorang kapel since form 3 la..tapi lps 7 month diorang putus coz awex die 2 jatuh cinta kat jantan lain...(lelaki n sampai masuk wad n xlulus exam SPM sebab pompuan 2)..bukan islam pon lelaki 2..tapi aku 6pak pempuan 2 hepi j ngan lelaki 2..tapi yang sengsranye kawan lelaki aku nie..aduhai puas aku pujuk dah suh cari pengganti ta[i xnak coz sayang gila babeng r kat pempuan 2..aku tengok die pom naik bengang...tapi kan hubungan ex-makwe die 2 xkekla coz lelaki bukan islam 2 mati excident..(xpekan sebut mati coz die bukan islam..)..pompuan 2 cari balik la kawan aku nie..ceh kononnya mintak simpati balik la..cozkate kesunyian...tolol la kawan aku nie..layan j..aku pejam kan mate j lah..xpe agi..
n then,minah 2 pasang dua pulak kapel ngan jantan lain yang lebih muda(mmg dasar pempuan yang xcukup ngan satu lelaki daaaaa)...dah buat hal lagi dah..putus lagi..kali nie ugut2 nk bunuh diri pulak la lelaki n..ceh sebab cinta kot nak bunuh diri aku kate xpayah..aku nasihat la yang ko nie xde otak n xde agama k nak pikir nk buat perkara cam 2..kerna pempuan 2 ko nk buat cam 2 baik xpayah..ramai lagi kot pompuan kat luo sana tggu ko..

tapi nasihat aku die xpedulikan pom..die n nak lagi kat pompuan 2..pompuan 2 merayu2 nk balik semula kat die coz 4we die yang muda 2 panas baran..ceh..padan muke..bior ko rase la..kawan aku nie cinta entah ape2 la..main terima balik j pompuan nie..aduhai..mampus ko la...tapi sekarang aku dah lame xberhubung ngan die..alih2 hari 2 die telepon aku cakap awek die 2 curang lagi ngan die..ckap die dah xlayak nk duduk kat bumi n..die xsanggup tgk pimpuan 2 ngan lelaki lain..aku cakap.."lantak ko la mangkuk,dari dulu lagi aku suruh kau jangan berhubungan lagi dengan die ko degil. n sekarang ko terima j lah akibatnya lagi. die dah buat ko 3 kali xkan ko xsedar2 lagi dia gunakan kau untuk lepasakkan kesunyian die j. jagn jadi bodoh la. pikir la cikit".entah la sekarang camne..aku pom dah lame xcontact die..

Kita nie dalam cinta ne ad sifat keredhaan..lau die bukan jodoh kita, kita kne terima. Kita ne lepaskan die pergi mencari bahgia die sendiri. n lau kita dikecewakan pastikan cinta yang akan datang jangan kita dikecewakan lagi..

CINTAILAH ORANG YANG MENCINTAI KITA
BAHAGIAKANLAH DIRI KITA MELIHAT ORANG YANG KITA CINTA BAHAGIA...

AKU TETAP BAHAGIA KALU DA CINTA ATAU TANPA CINTA..CINTA KAN DATANG PADA BILA2 MASE TANPA KITA KETAHUI.. 


Comments

cinta...ah...something complicated. hak3.i nak kawen dlu br bcinta.boleh ?kih3 . btw thanx folo me. salam kenal . =)
betol 2..hehe..boleh j..sya pom lau boleh nk macam 2..same2..n thanx jugak follow me..salam alaikha

Popular posts from this blog

KEJER BARU START DAAAAA

Pertama

Penantian!!!!