Penantian!!!!

Assalamualaikum, wahai belogku yang dah terupadate lame..(malas la 2)..kehlehekeh..
bukan apelah sebenar minggu nie bnr2 bz la kot..
dengan testnya,assignment berkati2 mnyakiitkan hatinya,cuti nya...hah??yang bab cuti nie xleh nk tgal nie..
first time kot aku naik bus express sejak duk kuantan nie..selama nie duk naik bus tant ting tong jew...:( :( (wah hahaha, dengan nada yang sedihnya la ....huhhuhuhuhu...

nielah bus yang aku naik..nice name kan..huhuhuhu
(Nini Express kuantan-kuala terengganu..Rm18)-state harga nak suk korang tahu..hahahaha..
 
nie ha bus sepatutnya aku naik tapi tersalah beli tiket lansung dimarahi ayahku yang tersayang..wahuhhuhuhu
perbualanku:-
          pok(panggiln untuk ayah aku):dik, mung naik bus nape mlm nie??(lorat terengganu da..)
        
         aku: malam nie owg(ne la sopan cikit..hihihi) bus nini la..xdop tiket dah(alasan j nie..padahal malas nk   
                cari kat terminal yang cukup sesak 2)..habis dah semua..owg beli pom tiket last dah nie duk sit
               depan kali or...
       
         pok: lah mu ni dik bakpe xnaik bus utama j murah cikit..tumpang j byar r 10 ya..drebar 2 kan owg kijal.

        aku:mlas r owg..xbiasa eh...dah xpe r owg naik kul 9 exgi..

n than tamat la perbualan aku..teeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttttttttttt.........


penantiku sepanjang d terminal.....












> nie sebelah nie muke owgnya yang menunggu nie,,,

> ceh2,hehe..muke penat la nie..lps claz kot terus blik coz excited la lame xblk umah walaupom kg punya dekat la(boleh la 45minit k kot),..korang rase dekat x 2??wahahahaha..jgn ada sape2 yg jelez k....wuhohoho...





wah...selepas kematu bontot( heheehe 1jam j kot duk lam bas..xeh byg aku lau lau kwn2 yang duk 5,6,7 jam lam bus 2..berapa tahap kematu la melanda 2..wahahahaha)..finally sampai jugak kat kampung aku..KIJAL..ayah ku n mak ku dah menuggu untuk ambk aku....

rumahku syurgaku yang ku rindui..wahahahaha....

nie j lah untuk lo nie yer..(tetibe nk ckp utara lak..wahaha..)
okey la..maybe to be continue..bubye..salammm......


Comments

Popular posts from this blog

KEJER BARU START DAAAAA

Pertama